Χριστόφορος Βούλγαρης (Schneider Electric): Καθήκον μας είναι να καινοτομούμε διαρκώς

Με παρουσία πάνω από 50 χρόνια στην ελληνική αγορά, η Schneider Electric εστιάζει στο πώς μπορούμε όλοι μας να αξιοποιήσουμε στο μέγιστο την ενέργεια και τους κοινούς πόρους του πλανήτη, γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ προόδου και βιωσιμότητας.

Ο κ. Χριστόφορος Βούλγαρης, εμπορικός διευθυντής του Επίσημου Δικτύου Διανομής  της Schneider Electric Ελλάδας & Κύπρου, μιλά στο περιοδικό «Ηλεκτρολόγος» για την πορεία της εταιρείας, για τις τάσεις που θα επικρατήσουν το επόμενο διάστημα στον τομέα της διαχείρισης ενέργειας και του αυτοματισμού, αλλά και για τους στενούς δεσμούς που έχει αναπτύξει η εταιρεία με τους επαγγελματίες ηλεκτρολόγους.

– Πώς θα συστήνατε τη Schneider Electric και ποια είναι η παρουσία της στην Ελλάδα;

– Η Schneider Electric είναι ο παγκόσμιος ειδικός στον ψηφιακό μετασχηματισμό της ενεργειακής διαχείρισης και του βιομηχανικού αυτοματισμού. Έχοντας παρουσία πάνω από 50 χρόνια στην ελληνική αγορά, προσφέρει εύρος προϊόντων και υπηρεσιών που απευθύνονται στις αγορές της ενέργειας και των έργων υποδομής, του κτιρίου, της κατοικίας, της βιομηχανίας και των data center.

Ο στόχος της εταιρείας είναι να βοηθήσει τις επιχειρήσεις στις αγορές που δραστηριοποιείται να επιταχύνουν και να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, προετοιμάζοντάς τις από τώρα για το μέλλον και βελτιώνοντας τόσο την παραγωγικότητα των διάφορων διαδικασιών όσο και το συνολικό τρόπο λειτουργίας τους.

Καθ’ όλη την πορεία της, η εταιρεία παραμένει πιστή στο όραμα και το σκοπό της, να συμβάλει ώστε όλοι μας να μπορούμε να αξιοποιήσουμε στο μέγιστο την ενέργεια και τους κοινούς πόρους του πλανήτη μας, γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ προόδου και βιωσιμότητας. Το όραμα αυτό το ονομάζει «Life Is On».

Στην Ελλάδα έχουμε ήδη υλοποιήσει πλήθος έργων καίριας σημασίας στο πλαίσιο της ψηφιοποίησης και της ενεργειακής αναβάθμισης των κτιρίων. Τέτοια έργα είναι για παράδειγμα το κτίριο του Μουσείου Μπενάκη, η ανακαίνιση του ιστορικού κτιρίου της Ελευθεροτυπίας, το ξενοδοχειακό συγκρότημα του Αστέρα Βουλιαγμένης, το Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, το κτίριο γραφείων Orbit, το Metropolis, το Agemar και πολλά άλλα.

Σε επίπεδο βιομηχανίας έχουμε συνεργαστεί με κορυφαίες εταιρείες, όπως είναι η Χαλκόρ, τα «Σωληνουργεία Κορίνθου», ο όμιλος Mondelez, η Philip Morris International και η εταιρεία «Ελληνικός Χρυσός», παρέχοντας λύσεις για διαχείριση ενέργειας και ψηφιοποίηση βιομηχανικών διεργασιών.

– Πώς κινήθηκε η εταιρεία το 2021; Ήταν μία καλή χρονιά, δεδομένων των συνθηκών; Ποιες είναι οι ενδείξεις που έχετε για το 2022;

– Εκτιμώ ότι η Schneider Electric πορεύτηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης αλλά και της πανδημίας. Φυσικά, η αγορά έχει ακόμα να αντιμετωπίσει πολλές αντιξοότητες.

Μέσα στην απαιτητική τελευταία διετία που διανύσαμε, το κύριο μέλημά μας είναι και παραμένει να βρισκόμαστε στο πλευρό του επαγγελματία ηλεκτρολόγου, τόσο για την αγορά της Ελλάδας όσο και για την αγορά της Κύπρου. Και γι’ αυτό τα δύο τελευταία χρόνια αναπτύξαμε ένα πλάνο ενεργειών με σκοπό την υποστήριξη των ηλεκτρολόγων στο μέγιστο δυνατό.

Συγκεκριμένα, κατανοώντας τις δυσκολίες και τις καθημερινές ανάγκες του κλάδου, η εταιρεία πραγματοποίησε 46 webinar και workshop, αποκλειστικά εστιασμένα στις καθημερινές ανάγκες των ηλεκτρολόγων, με σκοπό την ενίσχυση των δεξιοτήτων και των γνώσεών τους. Μέχρι σήμερα, έχουν συμμετάσχει πάνω από 5.000 επαγγελματίες και έχουν δοθεί δώρα μεγάλης αξίας σε συνέχεια διαγωνισμών που διοργανώθηκαν μέσα στο έτος.

Επιπλέον, κατά τη διάρκεια της δύσκολης αυτής περιόδου λόγω της πανδημίας και των lockdown, η εταιρεία υποστήριξε τους επαγγελματίες μέσω προσφορών και πακέτων προϊόντων ειδικά προσαρμοσμένων σε ό,τι πραγματικά χρειάζονται οι ηλεκτρολόγοι, ώστε να έχουν την ευκαιρία να προμηθευτούν τα υλικά που χρησιμοποιούν καθημερινά στην εργασία τους.

Με γνώμονα την ευαισθητοποίηση ηλεκτρολόγων και τελικών χρηστών, θα συνεχίσουμε δυναμικά τις δράσεις μας και θα προχωρήσουμε σε ακόμα περισσότερες ενέργειες, με σκοπό να πετύχουμε το μέγιστο βαθμό ικανοποίησης του κλάδου –εφόσον φυσικά μας το επιτρέψουν οι συνθήκες.

– Τι προσφέρει η εταιρεία σήμερα στον ηλεκτρολόγο εγκαταστάτη; Ποια είναι τα πλεονεκτήματά σας σε σχέση με τον ανταγωνισμό;

– Εκτός από την πληθώρα προϊόντων και υπηρεσιών, εστιάζουμε στην ψηφιοποίηση και έχουμε αναπτύξει κανάλια επικοινωνίας και ενημέρωσης αποκλειστικά προσαρμοσμένα στις καθημερινές ανάγκες των ηλεκτρολόγων. Μάλιστα, μέσα στο μήνα έχουμε προγραμματίσει την επίσημη έναρξη της πλατφόρμας mySchneider, μία εξατομικευμένη εμπειρία για το κανάλι των ηλεκτρολόγων που θα περιλαμβάνει ποικίλη ύλη, όπως βοηθητικά βίντεο, φυλλάδια και καταλόγους, ανακοινώσεις για webinar ή event στο συγκεκριμένο κανάλι, παρουσιάσεις προϊόντων και τεχνικές εκπαιδεύσεις.

Επιπλέον, με γνώμονα το κέρδος του ηλεκτρολόγου και τη διευκόλυνσή του στην καθημερινή του εργασία, έχουμε αναπτύξει μέσω της πλατφόρμας mySchneider Rewards ένα πρόγραμμα ανταμοιβής για αγορές προϊόντων Schneider Electric. Επίσης, μέσω του Επισήμου Δικτύου Διανομής επιβραβεύουμε και ανταμείβουμε τους επαγγελματίες με προωθητικές ενέργειες σε τακτά διαστήματα μέσα στη χρονιά.

– Αναφερθήκατε στο πρόγραμμα ανταμοιβής «mySchneider Rewards». Θέλετε να μας δώσετε κάποιες παραπάνω λεπτομέρειες; Πού απευθύνεται αυτό το πρόγραμμα και τι περιλαμβάνει;

– Το πρόγραμμα ανταμοιβής mySchneider Rewards είναι ενεργό αρκετά χρόνια στην ελληνική αγορά και απευθύνεται σε επαγγελματίες ηλεκτρολόγους εγκαταστάτες, τεχνικές εταιρείες και εργολάβους. Στην Schneider θέλουμε να ανταμείβουμε τους πιστούς μας συνεργάτες και πελάτες, και το επιτυγχάνουμε αυτό μέσω του συγκεκριμένου προγράμματος. Ουσιαστικά, για κάθε αγορά προϊόντων της εταιρείας μας, ο ηλεκτρολόγος συλλέγει πόντους, τους οποίους μπορεί να εξαργυρώσει στη συνέχεια και να κερδίσει δώρα μέσα από μία μεγάλη γκάμα.

Είναι ένας τρόπος να ευχαριστήσουμε τους πελάτες και συνεργάτες μας για την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν, ενώ παράλληλα το θεωρούμε ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα, καθώς είναι από τα λίγα προγράμματα ανταμοιβής και επιβράβευσης στο συγκεκριμένο κλάδο. Έχουμε παρατηρήσει ότι το πρόγραμμα λειτουργεί πολύ καλά και θετικά ανάμεσα στους ηλεκτρολόγους, και για αυτό σκεφτόμαστε να το επεκτείνουμε άμεσα και στην αγορά της Κύπρου.

– Ως εταιρεία δίνετε ιδιαίτερη σημασία στον τομέα έρευνας και ανάπτυξης. Υπάρχει κάτι νέο που θα μας παρουσιάσετε το επόμενο διάστημα ως προς τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε;

– Η καινοτομία αποτελεί μία από τις πλέον βασικές αξίες της Schneider και μία από τις κινητήριες δυνάμεις τόσο της εταιρείας όσο και του ευρύτερου κλάδου μας. Ειδικά όμως για την Schneider Electric, η προσπάθεια για τη διατήρηση μιας σταθερής ροής πρωτοποριακών και καινοτόμων προϊόντων στην αγορά είναι θεμελιώδους σημασίας. Για αυτό το λόγο, κάθε χρόνο, το 5% των εσόδων της εταιρείας χρησιμοποιείται για τη χρηματοδότηση του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης.

Ως ηγέτες στη διαχείριση ενέργειας και τον αυτοματισμό, είναι «καθήκον» μας να καινοτομούμε διαρκώς και να παράγουμε πρωτοποριακά και πράσινα προϊόντα, υπηρεσίες και λύσεις για την αγορά. Η νέα χρονιά, άνευ απροόπτων, θα δει το λανσάρισμα νέων προϊόντων, υπηρεσιών και ολοκληρωμένων λύσεων, με έμφαση στην πρόοδο και στη βιωσιμότητα.

Μάλιστα, ήδη έχουμε κάνει τα πρώτα βήματα για να λανσάρουμε τη νέα σειρά διακοπτικού υλικού Unica, η οποία θα βρίσκεται στα καταστήματα του επίσημου δικτύου διανομής στα τέλη Μαρτίου. Η συγκεκριμένη σειρά διακοπτών παρέχει ποικιλία χρωμάτων και λειτουργιών αλλά και πολλαπλά οφέλη, τόσο για τον τελικό χρήστη όσο και για τον εγκαταστάτη.

– Ποιοι είναι οι τομείς που η εταιρεία κρίνει ότι θα έχουν μεγαλύτερη ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια; Τι μπορούμε να περιμένουμε από τη Schneider Electric για την περίοδο 2022-2023;

– Καθώς οι έννοιες του αυτοματισμού και της βιωσιμότητας γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλείς και κατανοητές από πολίτες και επιχειρήσεις, η Schneider Electric, ως κατεξοχήν ειδικός σε ζητήματα βιωσιμότητας και ψηφιοποίησης, έχει εστιάσει στη δημιουργία αυτού που με δικούς μας όρους αποκαλούμε «buildings of the future», τα κτίρια του μέλλοντος.

Στόχος μας είναι να αποτελέσουμε τον κατεξοχήν συνεργάτη των επιχειρήσεων στην προσπάθειά τους να μετασχηματίσουν τις υποδομές τους, και από τα παλιά ενεργοβόρα κτίρια που ξέρουμε, να μεταβούμε στα «πράσινα» και βιώσιμα κτίρια του μέλλοντος.

Κτίρια γραφείων, ξενοδοχεία και εμπορικά κέντρα είναι μερικά από τα πιο ενδιαφέροντα τμήματα της αγοράς που θα μας απασχολήσουν στα επόμενα χρόνια, χωρίς αυτό όμως να μας περιορίζει. Αναμένουμε πολλές εξελίξεις και στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, καθώς τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα διαδίδονται ολοένα και περισσότερο, αλλά και στον τομέα των λεγόμενων «έξυπνων πόλεων». Πρόκειται για πόλεις νέας γενιάς οι οποίες θα είναι πιο βιώσιμες και πιο αποδοτικές ενεργειακά, χάρη στην ενσωμάτωση προηγμένων τεχνολογιών στις βασικές υποδομές τους.

Ελέγξτε επίσης

Schneider Electric: Παρουσίασε καινοτόμα προϊόντα και ολοκληρωμένες λύσεις σε ένα ακόμα Innovation Day

Η Schneider Electric διοργάνωσε ένα ακόμα Innovation Day event, αυτή τη φορά με θέμα «Δημιουργώντας …

Τα Περιοδικά μας